Tuesday, February 01, 2011

Setelah setahun..


Salaam 'alaikum!

Akhirnya saya kembali semula ke laman blog nan satu ni. Tak sangka pula dah lebih setahun saya tinggalkan. Tersenyum bila lihat gambar anak saya Yasmeen Hannan dalam posting terakhir saya dulu. Sekarang dah pun masuk setahun setengah umurnya. Alhamdulillah.

2011, setahun lagi manusia menempuh alam dunia. Setahun lagi bertambah usia. Saya berdoa untuk diri sendiri dan untuk semua agar tahun ini menjanjikan yang lebih baik daripada tahun sebelumnya.


Buat diri saya sendiri, mengemaskini blog ini adalah antara salah satu daripada perancangan tahun baru (salah satu daripada senarai PANJANG perancangan 2011!). Ada juga yang saya terpaksa carry forward memandangkan masih belum tercapai, termasuklah menurunkan berat badan yang dah amat ketara peningkatannya (huhu).

No comments: